مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-14اقتصادي

فارس من| توضیح شرکت آبفا در خصوص دلایل قطعی و افت فشار آب در تاکستان


به دنبال قطعی و افت فشار آب شرب شهری در تاکستان و ابراز گلایه شهروندان در این خصوص، خبرنگار فارس در گفت و گو با مردم و مسئولان به بررسی این موضوع پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تاکستان، به دنبال قطعی و افت فشار آب شرب شهری در تاکستان و ثبت درخواست شهروندان این شهر در بخش فارس من خبرگزاری فارس جهت پیگیری این موضوع، خبرنگار فارس در گفت و گو با مردم و مسئولان به بررسی آن پرداخت.

در این رابطه علیرضا رحمانی یکی از شهروندان تاکستانی در مصاحبه با فارس، با اشاره به مشکل کم آبی به وجود در روزهای اخیر، گفت: متاسفانه طی روزهای گذشته در شهرستان تاکستان با کاهش فشار آب و در برخی مواقع قطعی آب، در ساعاتی از شبانه روز مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: این معضل، مشکلات زیادی را برای مردم ایجاده کرده و بر این اساس درخواست داریم مسئولان هرچه سریع تر نسبت به رفع آن اقدام کنند.

در ادامه امید طاهری یکی دیگر ازشهروندان تاکستانی اظهار کرد: از ساعت 8 صبح تا 3 بعد از ظهر در مناطق مرکزی شهر افت فشار آب، زندگی مردم را مختل کرده و باعث شده سختی تحمل این روزهای گرم، مضاعف شود.

همچنین مریم رحمنی دیگر شهروند تاکستانی به معضل کمبود در مسکن مهر اشاره کرد و گفت: ما چند سالی است در این منطقه ساکن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| توضیح شرکت آبفا در خصوص دلایل قطعی و افت فشار آب در تاکستان

فارس من| توضیح شرکت آبفا در خصوص دلایل قطعی و افت فشار آب در تاکستان